● شما مسئولیت حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات حساب کاربری خود را دارید.
● هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر با مسئولیت شخص شماست.
● هرگونه سوء استفاده از سایت، تلاش برای دسترسی غیرمجاز به سیستم یا هرگونه فعالیت غیرقانونی ممنوع بوده و میتواند منجر به اتخاذ اقدامات قانونی شود.
● شما مسئولیت تأیید صحت و کامل بودن اطلاعات شخصی و ارسالی خود را دارید.
● شما موظفید مبلغ مورد نظر برای خرید محصولات را به موقع و در روش پرداخت انتخابی پرداخت کنید.
● در صورت داشتن هرگونه مشکل، سوال یا نیاز به پشتیبانی پس از فروش، می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید.
◉ در این روش شما با انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید و وارد شدن به صفحه پرداخت میتوانید توسط کلیه کارت های عابر بانک عضو شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی و رمز پویا هستند خرید خود را نهایی کنید. پرداخت به این روش برای شما هیچ هزینه و کارمزدی ندارد و بهترین روش خرید می باشد.
◉ در این روش شما میتوانید پس از انتخاب محصول و تعداد آن مبلغ را محاسبه و به یکی از حسابهای زیر واریز و سپس با داشتن اطلاعات عنوان کالا و یا کد محصول و تعداد درخواست و همچنین اطلاعات واریزی با یکی از شماره های زیر تماس و سفارش خود را اعلام و ثبت نمایید .
تماس در روزهای شنبه تا چهارشنبه ( از ساعت 09:00 الی 18:00 ) روزهای پنج شنبه ( 09:00 الی 15:00 )، با شمارهای 09964377866 و 09330428844 و ارتباط با شبکه های اجتماعی (اینستاگرام – واتساپ – تلگرام – روبیکا – ایتا).
جمعه ها و ایام تعطیل فقط از طریق شبکه های اجتماعی (اینستاگرام – واتساپ – تلگرام – روبیکا – ایتا: 09964377866)
شماره حساب جهت واریز وجه
◉ درصورتیکه کالای مورد نظر شما دارای شرایط دریافت تسهیلات و فروش اقساطی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در قسمت پشتیبانی با کارشناسان کارزان تماس گرفته تا مراحل دریافت تسهیلات سپری و کالای مورد نظر برای شما ارسال گردد.
روش های ارسال کالا به اندازه و حجم کالا و همچنین درخواست خود مشتری بستگی دارد که میتواند شامل ارسال از طریق باربری، اتوبوس، تیپاکس، چاپار و یا شرکت پست باشد.
لطفا برای سفارش محصولات از آدرسهای دقیق همراه با کد پستی ۱۰ رقمی استفاده کنید .
با سایر اعضای خانواده یا همکاران در محل کار خود جهت تحویل بسته هماهنگ کنید تا در صورت عدم حضور شما بسته را تحویل گرفته و برگشت داده نشود.
کارزان با هدف جلب رضایت مشتری و به حداکثر رساندن تجربه مثبت خرید کاربران گرامی، در کنار مشتریان خواهد بود و پاسخگوی کلیه مشکلات احتمالی در فرآیند تحویل کالاست. به همین منظور مطابق با قانون تجارت الکترونیک کشور و با در نظر گرفتن برخی ملاحظات بیشتر برای کاربران در راستای تحقق مشتری مداری شرایطی برای بازگشت کالا تنظیم شده است. لطفاً متن زیر را جهت آگاهی از این ضوابط مطالعه فرمایید:
اگر کالای خریداری شده معیوب باشد و یا نقص داشته باشد و یا از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد ،خواهشمند است حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس از دریافت سفارش با پشتیبانی تماس گرفته و موضوع را به کارشناسان اطلاع دهد تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد.درصورتی که بعد از بازه زمانی 48 ساعت مشتری متوجه معیوب بودن کالا شود، فروشگاه کارزان از پذیرفتن فاکتور مرجوعی معذور است. با توجه به پلمپ بودن کلیه محصولات، خواهشمنداست به همان صورت کالا عودت داده شود. پس از بررسی کالای مرجوعی تحت عنوان کالای ایراد دار، توسط کارشناسان ما ،در صورتی که کالا بدون ایراد تشخیص داده شود، همان محصول برای مشتری ارسال می شود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود. در صورت ارسال کالای معیوب و یا ارسال اشتباه کالا، ضمن عذرخواهی بابت مشکل پیش آمده هزینه ارسال برعهده فروشگاه کارزان میباشد.
امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، لطفاً با تیم پشتیبانی کارزان مطرح نمایید.